Online e mai simplu. Mai ales când îți deschizi o firmă nouă

Trei pași care te vor duce spre lumea antreprenoriatului.

alt
  • #1 Inființarea firmei

    De tot ce înseamnă înfiintarea sau modificarea unei firme sau a unui PFA, se ocupă REGnet. În felul acesta , economisești timp și te poți concentra pe bunul mers al afacerii tale.

    Se ocupă ei de hârtii și tot ce mai trebuie la Registrul Comerțului. Tu doar plasezi comanda online și apoi le trimiți documentele pe mail.

  • #2 Depunerea capitalului social

    Și partea asta o poți rezolva online, în doar 15 minute. Intri pe site și completezi datele. E gratuit totul, inclusiv emiterea semnăturii electronice.

    Trebuie să ai la îndemână cateva documente: actul constitutiv al societătii, dovada rezervării denumirii societății, cartea de identitate a reprezentanților și o procură notarială în cazul în care deschide altcineva contul în numele tău.

    După ce depui capitalul social și trimiți toate documentele către REGnet, ei iți pot depune deja la Registrul Comerțului dosarul.

  • #3 Contul curent

    După ce se finalizează dosarul și primești toate documentele firmei de la REGnet, (atât în format electronic cât și in original, prin curier) îți mai rămâne un singur lucru de făcut.

    Da, să îți deschizi un cont bancar de firmă. Pe care, exact cum banuiești, il poti deschide tot online.

    Iar în funcție de specificul afacerii tale, îți alegi tot atunci și pachetul de cont curent: Contul Primul An Gratuit dacă firma ta e în primul an de funcționare sau Nelimitat (cu 4 variante de pachete, în functie de numărul de operațiuni pe care le faci în fiecare lună).