Povestea parteneriatului BT – Blugento.

Povestea parteneriatului BT – Blugento

Noutatea momentului de la Banca Transilvania este că, împreună cu Blugento, a lansat o soluție completă de eCommerce pentru IMM-uri, GoOnline. Practic, apelând la aceasta, un antreprenor își poate deschide un magazin online sau își poate extinde afacerea în online în cel mult 3 zile.  

Prin GoOnline, BT și Blugento și-au propus să susțină împreună antreprenorii, oferindu-le tot ce este necesar pentru a face pasul din offline spre online. Pentru că orice parteneriat înseamnă oameni și are în spate o poveste, haideți să aflăm ce este în backstage :).

alt
  • BT – Blugento - antreprenori, o relație win-win-win

    Blugento este o companie clujeană ambițioasă, specializată în furnizarea de soluții de eCommerce bazate pe platforma Magento. Se auto-definește astfel: flexibilă, performantă, completă. Colaborarea dintre BT și Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluții de eCommerce bazate pe platforma Magento, a început de mai bine de un an. „Practic, scopul a fost, de la inceput, crearea unei soluții la cheie, utilă tuturor micilor comercianți care doresc să-și extindă sau să-și completeze business-ul de vânzare prin canalele clasice, adică locațiile fizice, cu zona de online, prin prezența lor pe internet. La început a fost destul de greu pentru că ne loveam de reticență și de frica de necunoscut. Dar în momentul de față ne putem declara mulțumiți, mai ales odată cu lansarea GoOnline, ca opțiune la îndemână” spune Marius Flore, Director,  Direcția Servicii Digitale Integrate, Banca Transilvania.

    „Prima întâlnire cu Blugento a reprezentat o confirmare că drumul ales de noi pentru susținerea antreprenorilor este unul potrivit. În afară de susținerea pe care o putem oferi prin credite, prin tot ce intră în categoria tranzacțiilor bancare, ne era din ce în ce mai clar că putem încerca, împreună cu parteneri relevanți, să rezolvăm și alte dureri majore ale business-urilor din Romania. La BT avem peste 250.000 de clienți antreprenori, vrem și putem să găsim parteneri care să aibă un produs inovativ, să rezolve o nevoie reală, să poată fi scalat online și care să se integreze cu celelalte produse și servicii ale băncii. Blugento este un asemenea partener. Lucrează de multă vreme la soluția de magazin online do-it-yourself și sunt convins că va fi o reușită. Noi, BT, cu siguranță vom face tot posibilul ca asta să se întâmple - afirmă Daniel Szekely, Director Coordonator, Direcția IMM şi Microbusiness, BT

    Primul pas concret a fost facut anul trecut, când a fost lansată etapa pilot a soluției GoOnline, care a putut fi accesată de antreprenorii din Cluj-Napoca și din Bucuresti. Aprecierile și rezultatele concrete nu au întârziat să apară, acesta fiind argumentul lansării de acum, la nivel național. „Parteneriatul cu BT este cea mai mare realizare de pâna acum pentru Blugento, este o relație win-win. Ne-am unit forțele pentru a crea o soluție integrată de eCommerce și pentru a oferi antreprenorilor din România acces ușor spre un nou canal de vânzare: online-ul. Este frumos să vezi că o bancă este aproape de clienții ei și contribuie activ la dezvoltarea business-urilor lor. Prin Banca Transilvania ajungem la mulți antreprenori care au afaceri în offline și înțeleg oportunitatea de a intră în online” - marturisește Sandu Băbășan, CEO Blugento

     

    alternative
  • Blugento pentru antreprenori

    Cu GoOnline, Blugento oferă antreprenorilor tot ce au nevoie pentru lansarea cu succes a unui magazin online: „În cel mult 3 zile putem realiza un magazin online complet funcțional, pregătit să vândă. Ne ocupam de hosting, update-uri de securitate, de întreținerea și dezvoltarea continuă a platformei, iar clienții se pot concentra pe ceea ce este important pentru ei, promovarea și creșterea business-ului”, adaugă Sandu Băbășan

    Setup-ul este 59 euro, iar abonamentele sunt de 3 tipuri, în funcție de numărul de produse comercializate în magazinul online și de funcționalitățile dorite, cu prețuri de 19 euro, 59 de euro, respectiv de 99 euro/lună. Detalii despre abonamente găsiți aici.

  • Câțiva pași simpli pentru a avea un magazin online, cu GoOnline:

    • Accesarea siteului goonline.blugento.ro pentru alegerea designului și abonamentului dorit și plasarea comenzii. În 24 de ore, antreprenorul va fi contactat de echipa Blugento, pentru a începe împreună personalizarea magazinului cu detalii specifice businessului.
    • Dacă antreprenorul nu este atât de sigur de ce i se potrivește, poate completa formularul disponibil pe www.bancatransilvania.ro/GoOnline, unde este afișată oferta GoOnline. De asemenea, echipa Blugento va lua legătura cu antreprenorul respectiv, pentru a afla mai multe despre business și pentru a i se oferi cea mai bună soluție.
  • Blugento: peste 300 de magazine online în portofoliu și 25 de persoane în echipă

    Povestea companiei Blugento a început în 2015. Dezvoltarea propriu-zisă a platformei a fost inițiată în cadrul MindMagnet, agenție cu 13 ani de experiență în crearea de magazine online, care au la bază tehnologia Magento. Majoritatea clienților agenției sunt din USA, dar când au început să apară și solicitări din Romania ne-am dat seama că sumele de 5.000-10.000 euro, necesare pentru crearea unui magazin personalizat pe Magento, sunt prohibitive pentru piața de aici și împiedică antreprenorii să intre în eCommerce. Ne-a venit astfel ideea platformei Blugento, gândită să simplifice procesul de creare a unui magazin online și, mai ales, să ofere acest serviciu la un cost accesibil” - ne-a spus Sandu Babasan.

    Businessurile clienților Blugento sunt din domenii dintre cele mai variate: magazine pentru designeri de produs, restaurante sau cafenele, ONG-uri, afaceri axate pe producție. „Unul din proiectele interesante, de suflet, este pentru noi magazinul online al brandului clujean Meron,  shop.meron.coffee, brand axat pe specialități de cafea și echipamente pentru barista. A fost interesant deoarece cafenelele Meron au o prezență puternică în offline și a fost necesar să creăm un design care să se adapteze perfect la identitatea vizuală a brandului. Ownerii Meron au fost deschiși la propunerile noastre și a ieșit un proiect foarte frumos” a adăugat Sandu Băbășan, CEO Blugento.

    img

Alte articole recomandate

img

Povestea Calendis

Relatia companii - clienti tine foarte mult de colaborarea directa cu ei si de respectarea timpului, asa incat partea de programari, de acces la serviciile oferite, este esentiala.
img

Povestea eJobs

Principala provocare, cand am lansat platforma acum aproape 20 de ani: schimbarea mindset-ului candidatilor si angajatorilor
img

Povestea Ebriza

In martie a.c. anuntam ca Grupul BT este principalul investitor in Ebriza, start-up care ajuta antreprenorii sa urmareasca afacerea in timp real prin digitalizarea administrarii acesteia.
img

Facturile destepte: Povestea Smart Bill

Facturile destepte: Povestea Smart Bill - liderul pietei solutiilor online de facturare si gestiune
Arrow left
Arrow right