Povestea retelei de sanatate Regina Maria

Parteneriatul BT cu Regina Maria

numara aproape 15 ani si este definitia increderii acordate reciproc si a modului in care se pot construi relatii sanatoase si de durata. Este partenerul care are grija de sanatatea celor peste 7.000 de angajati BT, iar din luna august este partenerul nostru si in BT Store - hub online de prezentare a unor solutii non bancare dedicate antreprenorilor.

Dar, dincolo de acest parteneriat, haideti sa aflam mai multe despre Reteaua de sanatate REGINA MARIA. Cu peste 5.000 de angajati, si-a castigat pozitia de lider pe piata medicala romaneasca datorita calitatii serviciilor oferite si a numarului de unitati medicale prin intermediul carora deserveste peste 2,8 milioane de pacienti. Totodata, REGINA MARIA are un portofoliu de peste 490.000 de abonamente medicale.

  • Primii pasi in afacere

    Inceputul a fost un cabinet de cardiologie intr-un apartament in Piata Unirii, fondat de dr. Wargha Enayati. Au urmat policlinici deschise atat in Bucuresti, cat si in tara, pe specialitati tot mai diverse si complexe. Foarte curand a urmat momentul in care in Romania a aparut un nou concept, acela al abonamentelor medicale pentru companii, devenind primul furnizor de servicii medicale al acestor abonamente.

  • Ce inseamna Reteaua de sanatate REGINA MARIA, in cifre

    • 47 de locatii proprii
    • spitale si maternitati
    • centre cu spitalizare de zi
    • campusuri medicale
    • banca proprie de celule stem
    • peste 290 de policlinici partenere
  • Planuri ambitioase de viitor

    Din punct de vedere al cresterii si expansiunii sunt concentrati in continuare pe oferirea unor servicii medicale de calitate, unui numar cat mai mare de romani. Deschid sau achizitioneaza clinici, laboratoare, spitale si vor sa isi consolideze pozitia de lider al calitatii serviciilor medicale.

    Si,cum un lider trebuie sa isi asume un rol de educatie si responsabilizare - mai ales in domeniul sanatatii, REGINA MARIA are mai multe initiative in acest sens:

    • www.reginamaria.ro - o platforma educationala, cu continut medical dezvoltat de specialisti si sectiuni dedicate unor subiecte foarte cautate
    • odata cu lansarea noii aplicatii de mobil REGINA MARIA, au introdus optiunea de programari online, pentru acces mai rapid la servicii
    • acces - din aplicatia mobila - la dosarul medical electronic care cuprinde intregul istoric medical al pacientului
    • Banca de Kilometri - o facilitate care incurajeaza miscarea si sportul, iar kilometrii alergati pot fi transformati in servicii medicale (1km = 1 leu)
  • REGINA MARIA & BT Store: solutii complementare bankingului pentru antreprenori

    In prezent, studiile arata ca beneficiile medicale sunt cele mai apreciate si dorite de angajatii romani, iar REGINA MARIA, prin BT Store propune IMM-urilor abonamente medicale - la preturi preferentiale - pentru echipa, pachete care pot fi unul dintre beneficiile extra-salariale.
    Principalele 3 avantaje aduse clientilor:

    • Personalizare, in functie de profilul companiilor: corporate, IMM, start-up, individuale.
    • Consultanta customizata prin Medical Advisor – medic dedicat fiecarei companii, rapoarte periodice pe baza carora are loc evaluarea impactului pe care abonamentele le au in cadrul companiei si perceptia angajatilor asupra lor.
    • Benchmark pe industrii – datorita experientei relevante pe fiecare industrie, au solutii personalizate si stiu care sunt principalele specificitati din punct de vedere medical.

    Antreprenorii care intra pe BT Store au urmatoarea oferta dedicata din partea REGINA MARIA:

    img

Alte articole recomandate

img

Povestea eJobs

Principala provocare, cand am lansat platforma acum aproape 20 de ani: schimbarea mindset-ului candidatilor si angajatorilor
img

Povestea Ebriza

In martie a.c. anuntam ca Grupul BT este principalul investitor in Ebriza, start-up care ajuta antreprenorii sa urmareasca afacerea in timp real prin digitalizarea administrarii acesteia.
alternative

Povestea parteneriatului BT – Blugento.

Cu soluția de eCommerce GoOnline, din offline în online, în maxim 3 zile. Noutatea momentului de la Banca Transilvania este că, împreună cu Blugento, a lansat o soluție completă de eCommerce pentru IMM-uri, GoOnline.
Arrow left
Arrow right