Ebriza

RESTAURANT

284 Ron/lună
227 Ron/lună
  • Pachetul FREEMIUM
  • Aplicație de Gestiune
  • Aplicație de Inventar
  • Aplicație de management Clienți
  • Registru de casă
  • Aplicatie de Alerte
  • Aplicatie de Marketing
  • Oferta este valabila sase luni
Despre soluție
Vinde imediat într-o manieră organizată

Ebriza este un serviciu software online pentru vânzarea (emiterea bonurilor fiscale) și gestionarea afacerii de tip: restaurant, cafenea, delivery, magazin sau chiar un Barber-Shop.

Ebriza este soluția potrivită pentru proprietarii sau managerii de afaceri, care își pot urmări progresul vânzărilor, evoluția stocurilor sau campaniile de marketing în timp real, din mai multe locații și chiar de pe telefonul mobil. Acum nu mai este nevoie să faci calcule manuale pentru un simplu raport al companiei tale, Ebriza iți permite să vezi încasările, intrările de marfă sau alte rapoarte și pentru contabilul tău.

 

  

Afacerea ta are nevoie de o soluție simpla și completă

Fiind ușor de utilizat chiar de la început, nu vei mai consuma timp și resurse cu trainingul personalului tău. Ospătarii folosesc Ebriza pentru preluarea comenzilor direct de la masa clienților sau, dacă afacerea ta este Pizza Delivery, operatorii pot primi comenzile automat într-un singur loc, indiferent dacă comenzile vin de pe telefon, website-ul tău sau alte surse de agregare.

Chiar dacă afacerea ta este la început sau până acum ai folosit doar produse software limitate, Ebriza este ușor de folosit din prima zi și poți utiliza module dedicate afacerii tale. In plus, Ebriza este un serviciu software mereu conectat, iar aplicațiile favorite ale clienților sau partenerilor tăi pot fi acum integrate și folosite împreună cu Ebriza.

Afacerea ta are nevoie de o soluție simpla și completă, poți folosi doar o tabletă și o casă de marcat pentru emiterea bonurilor fiscale, ai acces permanent la datele tale și aplicațiile favorite, iar suportul este oferit în timp real de echipa de consultanți Ebriza.

Cloud – acces oriunde și oricând la datele companiei

Ebriza poate fi accesată oricând de catre utilizatori având la îndemană datele companiei lor: Stocuri, Clienți, Furnizori, Vânzări, Rapoarte. Utilizatorii pot interacționa în timp real, independent de locația afacerii cu clienții, angajații sau partenerii companiei lor. Serviciul de vânzare Ebriza Cloud POS îți permite chiar să vezi gradul de ocupare al meselor din locația ta.

alt

Marketplace – Aplicații dedicate pentru afacerea ta

Ebriza Marketplace este un mediu online ce permite comercianților să își instaleze și utilizeze  aplicații din librăria de aplicații Ebriza. Oricine își poate configura o companie în Ebriza cu aplicațiile strict necesare. De la gestiune până la aplicații de management al clienților, Marketplace-ul Ebriza cuprinde soluțiile optime pentru afacerea ta. Instalează-ți aplicațiile relevante pentru business-ul tăși vei plăti doar un abonament lunar.

alt

Onboarding – Configurare simplă a contului

Ebriza este foarte ușor de configurat și utilizat. Oferim o interfață prietenoasă care te ajută să începi lucrul cât mai repede. După doar 15 minute de la crearea contului vei înțelege funcționalitățile de bază Ebriza și vei avea un cont configurat. Ebriza Cloud POS este construită pentru a acoperi mediul de lucru în regim Ospitalitate, Retail sau Servicii.

alt

Pachete de servicii speciale pentru afacerea ta

Ebriza este o soluție software pentru marcarea bonurilor fiscale potrivită la începutul afacerii tale și nu implică costuri. Poți alege pachetul dedicat pentru Coffee Shop & Bar cu aplicații incluse pentru Stocuri, Clienți și Inventar. Ai un restaurant și te-ai gândit să faci și Delivery și participi des la evenimente cu preparatele tale? Restaurant & Delivery este opțiunea care îți va crește afacerea, indiferent dacă Menu-ul tău este à la carte, livrezi sau ai un food truck la cele mai importante evenimente.

alternative
banner-background
Încearcă